اس ام اس های تنهایی جدید بسیار زیبا – مرداد ۹۱
 
ایستگاه تنهایی
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟

چقدر سخته گوشیت یعالمه میس کال داشته باشه اما هیچ کدوم از طرف اون کسی نباشه که منتظرشی…

 

.
.
.

روزگاریست که عادت شده ایم
از سر تکرار ،محبت شده ایم

.
.
.

سخــت است ببـــآزی
تمــآمـِ احـسآسِ پآکــَت را
و هنــــوز نفهمـیده بآشی
اصلــــا دوستـــَت دآشــت؟؟؟

.
.
.

زمان هیچ وقت دردی را دوا نمیکند
این خود ما هستیم که
به درد عادت میکنیم…

.
.
.

گاهــــــی مجبـــور ی برای راحــــت کــــردن خیــــال دیگـــــران
خـــود را خوشحـــــــال نشان بــــدی
ولـــــی چه حیــــف که درونـــــت غوغـــــــاست

.
.
.

اصدک حرف دلم را تو فقط می دانی،نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی،قاصدک هیج کس با من نیست،همه رفتند تو چرا می مانی؟

.
.
.

تلخی روزگار اینه که خیلی چیزا رو میشه خواست…….!!
ولی نمیشه داشت……!

.
.
.

رفت … بدون خداحافظی… به همین سادگی…
خدایا چه امتحان سختیه… دوباره تنها شدم!

.
.
.

دو چیز بین ما هست که هیچ وقت تموم نمیشه:
حماقت من
و
دروغ های تو

.
.
.

گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفرباشد

.
.
.

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟

.
.
.

ای کاش
نبودنت را با خود برده بودی!

.
.
.

به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.

.
.
.

شاید تو نمی دانی…!!!
چقدر سخت است…!!!
یار را …. با یار …. دیدن…!!!

.
.
.

چشمانم را باز میکنم و تو نیستی…
این بیرحمانه ترین اتفاق هر روزم است

.

.

.

از تپش های قلبم خواستنت را که بگیرم …
می ایستد …

.
.
.

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم

 

.
.
.

ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ،
ﻓﺼﻞ ﺑﺮگ ﺗﻮﺕ ﻭ ﭘﯿﻠﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ
ﻓﺼﻞ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺷﺪﻥ ﯾﺦ ﺑﺎ ﺁﺏ
ﻓﺼﻞ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﺑﺎﻡ
ﻓﺼﻞ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ
ﺑﯽ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﺍﯾﻦ ﺩﻟﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻮﺍﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﺪ !

.
.
.

چقدر “سنگین” است ، تکلیف زندگی بی تو . . .

.
.
.

وقتی ﻣﺮﺍ ﺑﻐﻞ میکنی ﭼﻨﺎﻥ ﺟﺎﺫبه ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻏﻠﺒﻪ می ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﺣﻢ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺭمی ﺁﯾﺪ …

.
.
.

تورا گم کرده ام امروز … وحالا لحظه های من …گرفتار سکوتی سرد وسنگینند وچشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند …نمی دانی چه غمگینند

.
.
.

این روزها هرکی منو میبینه میگه : وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی . رمز موفقیت چی بوده ؟!
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن !

.
.
.

اونی‌ که میگه : بدون تو نمیتونم زندگی‌ کنم ، به ” نبودنت ” فکر کرده . . .

.
.
.

بیا باران را دعوت کنیم ، به جشن دلتنگی رازقی

بیا دوباره عادت کنیم ، به بغض غریبانه عاشقی . . .

.
.
.

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم اگرچه بی غرورم زنده اما / به شوق لحظۀ دیدار هستم

.
.
.

نیازمندی ، فوری !
بـه یک دلیل خوب برای زندگی کردن نیازمندیم !

.
.
.

دل من یه روز به دریا زد و رفت / پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

زنده ها خیلی براش کهنه بودن / خودشو تو مرده ها جا زد و رفت . .

.
.
.

گرسنه ام گذاشتی تا حریصم کنی اما ندانستی یک عاشق گرسنه بی تحمل که شود به هر آغوشی چنگ میزند . . .!

.
.
.

از دیروزها به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس…! افسوس که تو به فرداها سفر کردی

.
.
.

یه قانون مهم ، هست که میگه: همیشه اونی که تو خیالمونه بی خیالمونه.

.
.
.

تازه حکمت بازی های کودکانه را میفهمم!
زووووووو …
تمرین این روزهای نفس گیر بود …

.
.
.

حوصله ات که سر می رود ؛ با دلـــــــــــــم بازی نکن ، من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کرده ام

.
.
.

وقتی او که باید ، نباشد ؛ خورشید هم که باشی ، ســَردت می شود …

.
.
.

ردپایت را که میگیرم از تو دورتر میشوم شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای

.
.
.

چقدر بغض کردم کنارم نبودی هزار بار دلم خواست ببارم نبودی ،نبودی ببینی چقدر سوتو کورم چقدر بی قرارم چقدر بی عبورم

.
.
.

تمام دلتنگی هایم ، تمام خوشی هایم ، تمام بی کسی هایم را میدهم تا شاید تو بازگردی

.
.
.

از دیگران بریدم تا مهربان بمانی……..نامهربان تو رفتی با دیگران بمانی؟

.
.
.

هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم

.
.
.

برآنچه گذشت وآنچه شکست،حسرت نخورزندگی اگرزیبابودبا گریه شروع نمیشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به ایستگاه تنهایی من خوش آمدید امیدوارم که از وبلاگم خوشتون آمده باشه و با نظرات زیبای خودتون منو همراهی کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایستگاه تنهایی و آدرس istgahetanhaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 96924
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

چت روم فارسی


بیست تمپ
 
 
 
*** فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز